Alla inlägg den 22 januari 2022

Av Helena Häll - 22 januari 2022 21:59

Idag har det varit lite av en tudelad dag. En hälften har varit bra, barnen har varit nöjda och glada. Sen den andra hälften av dagen har ni säkert redan kunnat gissa er till. Ja, de har haft några mental breakdowns mina barn idag. Elliot var ett så hysterisk att vi knappt kunde lugna ner han. Det var när han kom på att han inte ville ha pannkaka till mellanmål. Alltså ungen fick ett sånt hysterisk anfall av den värre graden för ja typ ingenting. Max hade ett mental breakdown när vi skulle gå ut och vi kom på att hans gräsklippare låg i bagageutrymmet i bilen. Om någon undrade så grät han hela vägen ner till bilen. Sen grät när vi skulle gå in också. Och när det visade fel sak på TV:n eller när Elliot får göra samma saker som han. Eller ja, han gråter för det mesta. Men Max var ju iallafall nöjd när vi skulle äta pannkakor! Men mina barn är det bästa jag har (och martin också då!) men ibland undrar jag hur jag orkar.. det gör jag nog egentligen inte heller men låsas kan man ju!

Efter hans totala mental breakdown och hysteriska anfall åt han pannkaka iallafall!

Max han gjorde en lite makeover! Söten!

3 hundradelar av egentid. Elliot sov och Max kollade på TV! (Och martin hade jag gett en semla med så han var sysselsatt!)

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7 8 9
10
11
12
13
14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards