Alla inlägg den 29 januari 2022

Av Helena Häll - 29 januari 2022 20:59

Jag har blivit helt dagvild nu när vi varit i karantän, men idag tror jag det är lördag. Iaf får Martin går ur karantänen idag och han va inte och jobbade så då borde det vara lördag! Haha! Jag har varit lite halvhängig halva dagen och bättre resten av dagen sen! Har mest ont i nacken för jag spänt mig när jag vart sjuk tror ja. Så hoppas det vänder nu och att barnen klarar sig. Vilket inte är troligt.. vi bara väntar på deras insjuknande.. och om de mot förmodan klarar sig får vi gå och köpa en lott!
Annars har vi inte gjort så mycket idag, tittat på mamma Mu igen. Det var visst en hit tyckte iallafall Max! Och så har jag läst lite och så har vi lekt lite både inne och ute. Vi passade på innan stormen kom och tog sitt grepp om oss. För nu sitter jag här och lyssnar på hur det blåser här utanför. Hoppas bara allt håller sig fast och att inget blåser iväg. Det märker vi imorgon annars!

Mina små hälsar godmorgon från soffan!

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7 8 9
10
11
12
13
14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards