Alla inlägg den 16 januari 2022

Av Helena Häll - 16 januari 2022 21:58

Söndag och en riktig slappdag! Eller Martin är krasslig (vilket jag fått höra några gånger!) så har blivit att jag skött två barn och marktjänst till stor del själv idag. Gud vad skönt det kommer bli när han blir frisk igen! Det underlättar när vi är två! Jag blev förövrigt lite fattigare idag med (nej, det var inte min tandläkarräkning som kom) utan jag tankade bilen och sen storhandlade! Det försvann över 2000kr i ett svep, kul söndag! Lönen var ju inte megafet direkt efter sjukskrivningar och vabbande! Pust och stön! Men nu behöver jag ju inte tanka på ett tag framöver hoppas vi! Och mat behöver vi inte handla förens nästa vecka igen! Åh typiskt! Nu blir det iallafall sängen för att vila upp sig inför en ny arbetsvecka!

Hade inga bilder till dagens inlägg så ni får en stilstudie på hur mina barn hjälper oss att tvätta. Intresset är en åldersbestämd fas! Elliot är i den nu (undre bilden) och Max var i den fasen för ett år sen (övre bilden)

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7 8 9
10
11
12
13
14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards