Alla inlägg den 23 januari 2022

Av Helena Häll - 23 januari 2022 19:23

Idag har vi gjort hemmagjord pizza ihop med barnen! Hujedamig! Men det gick faktiskt ganska smärtfritt, den enda var att de åt upp fyllningen istället för att lägga den på pizzan! Men vad begär man av en 2,5-åring och en 1,5-åring! Det var efteråt som smällen kom. När vi skulle äta fick Elliot ett hysteriskt anfall (igen! Som vanligt!) det var den middagen det. Barnen åt ingenting och knappt jag och Martin heller. Kul killen den där Elliot! Nu har iallafall Max somnat men den lilla ligist är fortfarande i vaket tillstånd. Vi får väl hoppas han är lite trött efter sitt hysteriska anfall iallafall!

#hemmagjordpizza #pizzabagare #pseudotvillingar #ligistlillebror #fixarfrasse

En pizzabagare han bor i staden! Ja eller Elliot kavlar ju bredvid degen men var lika nöjd för det!

Tillslut lyckades han kavla lite deg också!

På med all skinka.. efter att ha ätit både tomatsås och skinka i massvis!

Elliot är avslöjad! Hahaha!

Och så även Max!

Jag smakar lite här!

Jaha ja, det gjorde vi ganska bra det här!

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7 8 9
10
11
12
13
14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards