Alla inlägg den 1 januari 2022

Av Helena Häll - 1 januari 2022 18:33

Så var det ett nytt år, 2022! Tiden går så fort! Det är väl hög tid att summera 2021 innan vi slänger oss in i ett nytt år med alla nya spännande äventyr som väntar! Så ja vad bjöd 2021 på då?
Jo barnen fyller 1 och 2, medan jag och Martin fyllde 35 och 28! Vi köpte ny bil (Yeah, en asstor sak!), vi fick vår soffa och köpt en stor matta till. Jag har även börjat jobba igen efter föräldraledigheten. Vi har blivit vaccinerade. Vi var på ett bröllop, två begravningar (min mormor dog ju dock 2020, men begravningen var 2021). Vi har även varit på flera dop (typ det ända vi gjorde i december). Vi var på semester och hittade på massa utflykter och var och badade en hel del! Jag har säkert glömt massor, men en sak som är säker är att allt hade en släng med corona över sig! (Som alltid numera!)

Gårdagen då det nya året firades in var vi här hemma hos oss med mina och Martins föräldrar. Vi åt trerätters middag, åt tilltugg, drack bubbel och vin, kollade på grevinnan och betjänten och hade ett quiz (gjort av mig!) med andra ord, en nyår som alla andra ungefär!

Idag har vi som tradition säger ätit pizza, men även varit ute och lekt länge med barnen, kollat på lite skidor, jag har läst i min bok och nu leker vi med alla bilar tillsammans med barnen (eller ja jag gick och satte mig på toaletten för jag skulle hinna skriva färdigt blogginlägget!) hahaha! Men hörni, GOTT NYTT ÅR Önskar småbarnsmorsan inlåst på toaletten!

#2021 #2022 #gottnyttår #nyttår #pseudotvillingar #fixarfrasse #nyår

Gott nytt år!

Jag och barnen

Nyårsmiddagen

Du och jag älskling!

Tilltugg!

Quizfråga från igår!

Quizfråga från igår!

Barnen tar sig en återställare!

Och en fikapaus i Hamnparken!

Pizzakväll!

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7 8 9
10
11
12
13
14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards