Alla inlägg den 30 januari 2022

Av Helena Häll - 30 januari 2022 20:47

Inte för att min satans coronaförkylning har släppt, nej då, den sitter som en smäck i näsan! Men jag är iallafall piggare idag än igår. Men det går lite upp och ner mitt mående! Och barnen vet jag inte riktigt. Ena sekunden är de hur pigga som helst och andra sekunden funderar man om de har 300graders feber (vilket de inte har!) men jag verkar intala mig vad som just nu mest pga att barnen har gått EN hel dag gemensamt på föris sen början av december! Alltså på riktigt! Jag vågar knappt skicka dit dom igen för de bara blir sjuka! Hahaha! Men jag själv hade nog behövt vila lite istället för att ha båda huliganerna hemma. Men men i vilket fall så var det ju nu det bra avslutet vi skulle blogga om. Ja ni kan ju gissa! Sverige vann EM-guld i Handboll! Tjoohoo! Vi firade med att äta varsin semla! (Som ingen av oss kände så mycket smak av..) men ett fint avslut ändå! Grattis Sverige!

#corona #emguld #handboll #söndag

Tjoho!

EM-GULD och semla!

Grattis Sverige!

Hurra!!

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7 8 9
10
11
12
13
14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards