Alla inlägg den 28 december 2020

Av Helena Häll - 28 december 2020 23:11

Idag har vi varit och fikat hos martins mormor o morfar. De var inte med över julen pga lite sjukdom. Men nu var de piggare men vi tog det säkra före det osäkra och sågs ute iallafall för att inte riskera något. Men vi höll på att både frysa ihjäl och blåsa bort! Hahaha! Men fika blev det, med behörigt avstånd och goda bullar.

Annars har det varit som en vanlig dag här, dvs full fart med tokigheter, humörsvängningar, mutor och nya färdigheter. Bland annat att han lärt sig klättra upp i soffan (suck!). Han har också efter maten lyckats gömma tuggat kött i gissningsvis kinden för lite senare sen hade han spottat ut det och körde runt med det på sin brandbil... (suck!).

Nu på kvällen var det dags för speltajm igen och även idag var Elliot vaken, men nöjde sig med att leka lite i sitt gym bredvid där vi satt. Så jag och martin spelade spel och frossade i ost o kex (idag igen!) farligt att vara ledig!

Fika med de gamla!

Max åt pepparkaka!

Jag och Elliot!

Speltajm! (Jag vann förövrigt idag igen!)

Här är fyra av mina kort som jag skulle gissa årtal på och sätta in på rätt ställe på en tidslinje!

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18 19 20
21
22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards