Alla inlägg den 6 december 2020

Av Helena Häll - 6 december 2020 19:13

Vilket bra julklappstips jag har! Alltså vilket kap! Jag älskar Ikea, för det första är det billigt i vanliga fall och sen när de har rabatter varje dag i deras julkalender är det nu ÄNNU billigare. Som idag, (bara idag då) då skulle de ha rabatt på deras tågbana i 45 delar med träd, hus och järnvägsbitar och allt i ett kit, för halva priset! (Nu tänker ni kanske att hon testade ju tågbanan med Max härromdagen och han fattade inte poängen. Nä, jag vet! Men en dag kommer han det och Elliot med! Och det är den dagen jag har i åtanke!) men i vilket fall, det var bara idag hela det där kitet skulle kosta 129kr! För en tågbana är det billigt! Riktigt billigt och den går dessutom att bygga ihop med en brio-tågbana med. (Ja jag hade med mig en tågbit i jackfickan från våra egen bana och testade på deras utställningsexemplar. Sen råkade biten åka igenom jackfodret, så nu har jag en bit av vår tågbana någonstans i min vinterjacka!) Hahaha! Men när jag kom dit, typ två timmar efter de öppnat så va det helt utplockat och hyllorna gapade tomma. Jahopp! Det var ju lite därför jag åkte dit. Så jag frågade en som jobbade där och hon sa att de precis hade stängt internetförsäljningen och hade eventuellt tre förpackningar kvar som var avsatta för onlineshopping men som inte blivit sålda. Hon gick och kollade och TAAADAAAA! Jag fick två tågbanor till priset av en!! En till Max och en till Elliot! (Och en glad pappa fick en till hans barn med!) men nu när jag har förespråkat detta julklappstips så inser jag att för er del kanske det inte är så bra i vilket fall. Ikea är ju stängt för dagen och imon är det ett nytt rabatterbjudande och så köpte jag ju de två sista tågbanekiten på Ikea i jönköping. Så ja det var en bra tanke iallafall, men vill ni leka med tågbana får ni komma till oss nu!

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18 19 20
21
22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards