Alla inlägg den 11 december 2020

Av Helena Häll - 11 december 2020 23:37

Nu är de klara! Fotograferade, beställda, hemskickade, uthämtade, adresserade och nu ligger de redo att läggas på lådan! 25 st blev det iår! Typ till hela min släkt och till en liten del av Martins släkt och en bunt med kompisar! Men nu i Corona tider när man inte kan ses på samma sätt som förr så tycker jag ändå det är en mysig gest! Och det värmer lite extra när man vet att någon har tänkt på oss! (Eller vi på dom!) och har vi mot förmodan glömt någon så har vi ett antal extra!

Idag hade vi annars såndär digital aw igen med tjejerna i middagsgänget och diskuterade vi lite julkort. Vi har en i gänget som redan fixat allt och skickade ut dom typ först av alla! (De var de första vi fick - vi har fått två hitintills!) sen har vi någon i middagsgänget som inte beställt sina julkort än.. Eum.. kanske börjar bli tid nu då.. jag är nog lite mer planeringsmänniska än att jag skulle fixa att inte ens ha beställt dem med mindre än två veckor kvar till julafton. Tur att våra ligger klara att postas nu då!

#jul #julkort #postajulkort #planera #tidsoptimist

Här är högen med årets julkort!

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18 19 20
21
22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards