Alla inlägg den 25 december 2020

Av Helena Häll - 25 december 2020 20:11

Juldagen och när man tror att lugnet efter julafton lagt sig så startar bara nästa kaos. Så är det visst när man har två småbarn som ska hjälpa till med allt och lite till. Morgonen började med att Max packade upp alla julklappar vi fått hos Martins föräldrar igår, det va kläder och handdukar över halva vardagsrummet. Och mitt i kaoset skulle vi iväg och grilla korv utomhus hos Martins morbror och hans sambo. Men till slut kom vi iväg med en fullpackad bil och till taberg for vi och fick grillad korv med bröd. Jättemysigt med liten coronaanpassad släktsammankomst där barnen fått träffa sina kusiner (idag igen) och sina sysslingar. Och så fick de ännu mera paket! Och nu är man sådär härligt trött efter att ha varit ute i två timmar i kylan i förmiddags. Nu på eftermiddagen har vi bara tagit det lugnt, lekt med julklapparna och ätit upp resterna av julmaten. Så nu taggar vi för på spåret för imorgon är en annandag! (I dubbel bemärkelse!)

Kaosmorgon med grejer överallt!

Julklapp idag igen!

Korvgrillning!

Min familj!

Kusin och sysslingträff!

Juldagsgrillnig i Taberg!

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18 19 20
21
22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards