Alla inlägg den 9 december 2020

Av Helena Häll - 9 december 2020 20:53

Igår sa jag att jag skulle fortsätta med evighetsgörat med att slå in alla julklappar och fixa lite julkort. Och banne mig! Jag har slagit in julklappar till förbannelse, tror ni jag är klar? Eh, nä! Jag har dessutom skrivit adresser till julkorten till förbannelse, tror ni jag är klar? Eh, nä! Men det går framåt iallafall! Imon blir det till att köpa julfrimärken och slå in det sista. Då kanske jag kan vila veckan innan jul! Eller så får jag vakta julklapparna under granen från fixar-frasse så han inte packar upp allt innan han ska. Men idag var han mest bekymrad över att han inte kunde duka på julgransmattan för pakten var i vägen, så fick flytta lite på dem så han kunde ha sin servis där med. Så om någon undrar så under vår julgran ligger det både paket och en servis!

Konstigt det känns när man skriver mamma o pappa och sen inser att det är ju mig själv jag menar. Ibland glömmer jag liksom bort att mamma är jag och inte min egna mamma.

Max bjuder på kaffe under granen!

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18 19 20
21
22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards