Alla inlägg den 18 december 2020

Av Helena Häll - 18 december 2020 21:09

Då har äntligen hela familjen jullov! Det har känns så oändligt långt tills dagen skulle komma och nu när den här så känns det som det har gått snabbt! Max gick ju ifs på jullov redan igår, så idag har vi hängt här hemma med mormor och morfar i väntan på att martin skulle komma hem! För att fira jullovet hämtade vi pizza och sprang av pizzan i våra joggingpass på de utlagda madrasserna på golvet i hallen sen avslutade vi med en dans i köket! Ordentligt infriande av jullovet som ni hör!

Nu har vi satt oss i soffan och kollar på på spåret. Börjar med att jag tar första resan på 10p igen! Jag är väl bara för bra! Men de hade ju MASSA ledtrådar till Henning Mankells böcker (vilket jag läst de flesta). För några veckor sen tog jag två resor på tio poäng direkt. Första var Linköping när de hade massa ledtrådar till Lars Winnerbäck och sen var resan till prag och där har jag ju varit så de tog jag direkt, va något om Kafka och astronomiska ur. Men som vanligt lyssnar jag bara med ett halvt öra numer för tror ni Elliot sover, eh, nä, inte denna fredagen heller.

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18 19 20
21
22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards