Alla inlägg den 15 oktober 2020

Av Helena Häll - 15 oktober 2020 21:12

Idag har mitt stora barn;

Hällt ut sin pappas cornflakes på köksgolvet. Och dissikerat kartongen.

Lagt sin napp i toalettstolen.

Lärt sig öppna frysen.

Lärt sig att det är sjukt kul att plocka ur sakerna ur frysen (den frusna dillen var en extra bra maracas)

Plockat ur grytorna ur grytskåpet.

Trätt Martins smutsiga träningsshorts över huvudet (ja grenen på byxorna var över näsan.. sniff sniff)

Han har slickat på lampknappen till golvlampan.

Han har lärt sig dra ut elkontakten i sitt rum. (Den är fastmonterad och går till garderoben)

Han har också tuggat på diverse skosnören.

Han har ätit bodylotion. (Efteråt ville han ha mer.. suck!)

Och några saker till och som vanligt har han även haft sina vanliga små utbrott och på detta har Elliot ackompanjerat med illtjut, gallskrik och hysteriskt gråt. Så undrar ni vart jag tagit vägen kan ni framöver hitta mig på dårhuset..

#pseudotvillingar #kulmedbarn #tröttmamma

Mina grabbar som ibland driver mig ett galenskap! (Ahhh!)

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards