Alla inlägg den 4 oktober 2020

Av Helena Häll - 4 oktober 2020 22:10

Idag har vi vandrat till förbannelse! Det hela började med att vi på morgonen bestämde oss för att ta en promenad med barnen eftersom det passade in i Elliot ätning och Max ätning och att det inte regnade. Så vi vandrar iväg ner mot stan för att köpa oss kanelbullar (eftersom det är kanelbullens dag!) väl nere på stan smsar martins mamma och frågar om vi inte vill gå tipspromenad med dom.. eh, ja jo det kan vi väl.. vi måste bara gå hem först! Så vi gick hem i raketfart och matade båda barnen, sedan for vi upp mot västersjön för att gå tipspromenad! Och där traskade vi tipspromenaden runt med sjukt svåra frågor.. vem sjutton vet vilket land Hortensian härstammar ifrån eller hur många kristaller David Hellenius har egentligen?! Men en rejäl promenad fick vi i dubbel bemärkelse så då var vi värda att trycka i oss kanelbullen vi köpt sen! (Och lite hemmagjord snitzel i omgångar eftersom Elliot tjöt genom hela måltiden.. men bullen hann jag äta utan så mycket störningsmoment!)

#kanelbulle #kanelbullensdag #tipspromenad

Promenaden ner till stan.

Tipspromenaden!

Min kanelbulle!!

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards