Alla inlägg den 24 oktober 2020

Av Helena Häll - 24 oktober 2020 23:04

Idag fyller han år, min älskade sambo! Mannen som gör mig hel! Min själsfrände och livskompanjon, pappan till mina barn.. ja ni fattar (börjar bli smörigt nu).. Martin fyller år! Så idag har vi firat hela dagen lång! Jag tog Max i morse när han vaknade och så gick vi ut i köket och gjorde iordning frukost till oss alla (vi åt den dock inte sängen, det är så opraktiskt med en virvelvind till son som garanterat hade limmat fast smörgåsen i lakanet och tryck batikmönster i sängkläderna av skinkan och avokadon). Så vi gjorde iordning frukosten på bordet och gick in med en liten bricka med presenterna, en pytteliten bakelse med ett ljus i och vår födelsedagsflagga! Pappa Martin blev nöjd över sina presenter och frukost.

På förmiddagen sen gick vi promenad till torget och förbi bussgatan (för Max skull) och sen hem och åt lunch och gjorde iordning allas grejer för sen gick vi bort med Elliot till mina föräldrar och Max körde vi till Martins föräldrar och vips så fick vi gå ut och äta födelsedagsmiddag utan barn! Vi tog en svängom till Pinchos och åt tapas, sen åkte vi hem, spelade spel och njöt av att vara barnfria! (Haha!) sen gick vi och hämtade hem Elliot som nu sover som en stock i soffan. Undra om han somnar inatt sen?! (Hmm. Är ju ifs natt typ nu). Men inatt ställs ju klockan om en timme, så Max lär nog vakna en timme tidigare än vanligt. Men det är ju inte vårt problem, han sover ju hos sin farmor och farfar! Vi ska njuta av att förhoppningsvis få sova njutningsfullt i natt och då sova en timme extra!

#födelsedag #pinchos #barnfria #spelaspel

Max hjälper till att förbereda frukosten!

Martin läser på sin nya rakapparat, Max inspekterar flaggan och Elliot sprattlar i bakgrunden.

På Pinchos med födelsedagsbarnet!

Jag på Pinchos!

Smaklig måltid!

Martin fick en special efterrätt för att han fyllde år!

Min efterrätt!

Vi spelade bezzerwizzer timeline! (Martin vann!)

Och medans vi har egentid utan våra barn.. jo vad gör dom?! Den ena kollar på trav med sin farfar och ritar samtidigt, den andre dricker öl med sin morfar! De har det bra mina pojkar!

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards