Alla inlägg den 13 oktober 2020

Av Helena Häll - 13 oktober 2020 21:48

Tisdag.. och dagarna fylls med samma sak som vanligt. Långpromenader med barnen, lek inomhus och lite sovning på det! Det är dagarna i ett nötskal, samma sak dag ut och dag in! Men idag efter jobbet lämnade vi in barnen hos Martins mamma för att åka och raket-storhandla utan barnen. Går så mycket snabbare utan dem. Sen bjöd vi Martins mamma på pizza som tack och åkte hem med bilen full med barn, mat och ett bordshockeyspel.. ja de var saker överallt i bilen och jag fick sitta inklämd mellan barnen där bak i bilen men då kunde jag också hålla dem vakna hela vägen hem. När vi kom hem packade vi upp all mat, la barnen, städade upp efter dagen och nu är jag helt slut (som vanligt). Jag ska ställa in hjärnan på att vila ut ordentligt tills imon.. (Haha - lycka till!).

Såhär känner jag mig ganska ofta.. Max illustrerar.

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards