Alla inlägg den 16 oktober 2020

Av Helena Häll - 16 oktober 2020 23:35

Det var längesen jag var uppe efter 23, men ibland händer det, det är ju ändå fredag. Den utpumpade tvåbarnsmorsan har idag gått två långpromenader med barnen. Max höll på att få frispelet när vi vek av från bussgatan och skulle in på apoteket. (Vem kan klandra han?!) kolla på bussar och bilar är ju sjukt mycket roligare än att köpa mediciner på Apoteket. Men det gick över fort (som tur va) han tjöt bara igenom lassarettsparken och sen va det bra med det.
Jag har även lagat mat åt mina svärföräldrar som kom förbi för att vara barnvakt så vi kunde gå och quiza en timme. Och vi vann, igen! Jag har fasen inte förlorat en gång den här säsongen. Vårt lag har förlorat, men då har jag varit hemma! Haha! Men idag vann vi iallafall med några poängs mariginal! Efter två veckor med utslagsfrågor för att skilja oss åt. Så denna marginalvinsten satt fint!

Nu ska jag nog ändå gå och lägga mig medan martin matar Elliot med lite ersättning och sen söver han, så ska jag passa på att njuta av att ha sovrummet för mig själv en stund! (Hinner nog njuta i några sekunder, sen lär jag somna som en stock!)

#fredag #sova #utmattad #småbarnsmorsa #långpromenad #quiz #vinst #olearys

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards