Alla inlägg den 30 november 2021

Av Helena Häll - 30 november 2021 20:32

Vet ni, igår fyllde vår äldsta son 2,5 år! Herregud vad tiden springer iväg (standard fras!) men ändå så kände jag idag med, inte över att Max fyllde 2,5 år och en dag, utan att idag har BÅDA barnen gått sin första heltidsdag på förskolan. Alltså både Max och Eje har varit där mellan nio och fyra! Och det hade gått så bra! Jag blev så glad! Elliot tycker det är så kul att han ville inte ens gå hem från föris. (Det vill dock alltid Max!) som förmodligen längtar mer efter oss än vad Eje gör! Men nu har de iallafall varandra på föris medan jag och martin jobbar! Idag har jag dock varit hos sjukgymnasten på förmiddag, fått övningar och en tejpad nacke! Åh det är så härligt när hon tejpar nacken på mig. Så skönt verkligen! Men sen kom jag på att jag inte duschat så martin fick tvätta mitt hår nu när barnen hade somnat så tejpen inte lossnar de första den gör!

#tejpad #ontinacke #fixarfrasse #2,5år

Här är han som fyllde 2,5 igår! Hurra för FixarFrasse!

Och här har vi han som stormtrivs på förskolan!

Fick hem deras fina lyktor de gjort på förskolan! De hade de till ljusmanifestation om barns rättigheter.

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
<<< November 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards