Alla inlägg den 7 november 2021

Av Helena Häll - 7 november 2021 21:58

För ett år sen såg jag att jag hade bloggat om att vi hade vart hos barnens farmor o farfar och att Max hade klippt sig. Eh, vet ni var vi har varit idag? Jo hos barnens farmor och farfar och både Max och Elliot har klippt sig. Elliot har premiärklippt sig idag, snart 16månader gammal! Han blev av med sin hockeyfrilla lagom till förskolestarten imorgon! (Herregud vad tar tiden vägen?) Även Max fick luggen ansad och båda barnen fick sig ett bad så nu är de redo för en ny vecka! Deras mamma har dock mest söndagsångest och känner sig absolut inte redo för en ny vecka! Har varit lite urform och kroppen är hiskeligt trött, så för att pigga upp min söndagsångest lite så köpte jag ett nytt pussel (eller ja okej! Jag köpte två, de var billiga!) men jag började på ett redan nu ikväll! Ett wasgij-pussel där man ska pussla framtiden av vad som är på bilden! Riktigt roligt att få tänka lite utanför boxen när man pusslar! Jag rekomenderar de varmt! Nu ska fortsätta ha min söndagsångest tills jag går och lägger mig, för imon har jag lång dag igen 8.30-18.00 (pust och stön!)

Ejes lockar är borta!

Här är hans numera avklippta hockeyfrilla!

Han tog ett litet dopp i badkaret med!

Mitt nya pussel!

Dags att börja..

Mindre än 30min senare var ramen klar!

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
<<< November 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards