Alla inlägg den 5 november 2021

Av Helena Häll - 5 november 2021 23:18

Idag har jag haft min ledig dag med familjen! Vår sista natt med gänget, eller ja vår sista lediga vardag ihop på länge! På måndag börjar Elliot förskolan och när han är färdiginskolad börjar martin jobba igen! Hua!
Men vår lediga dag spenderandes med läkarbesök för Elliot, lite shopping på barnens farfars jobb! (City gross) Max var även innan och rumsterade om lite i förbutiken med farfar! På vägen hem somnade Eje som en stock så medan han sov, var Martin och Max ute och lekte. Vid två-snåret kom min mina föräldrar hit och vi firade mammas födelsedag. Vi åt smörgåstårta och glass med gårdagens chokladsås. Så mumsigt! Efter de gått kom istället Martins föräldrar och var barnvakt så vi kunde quiza, sen bytte vi av dem igen så de kunde ut och äta och vi kunde spendera kvällen med att söva två uttröttade barn och sen ha lite teamwork här hemma. Vi skruvade nämligen ihop det andra sängbordet som vi fick när martin fyllde år. Detta gjorde vi samtidigt som vi kollade på gamla musikvideos från 90-talet.. vi kan ha skruvat fel några gånger.. hahaha! Men inga sura miner utan vi skruvade om lite och kollade på lite fler videos och vips så var det det klart! Sen efter det har vi fortsatt vår nostalgikväll med främst powerballader och boybands! Vilken nostalgitripp!

#födelsedag #firamamma #quiz #teamwork #90tal #nostalgi

Firandet av min lilla mamma!

Smörgåstårtan (dock bara halva då jag glömde ta en bild innan vi började!)

Mamma med hennes present!

Max kör i 300 blås innan läggdags!

Elliot är aning mer still (just här iaf) men han tyckte visst det var viktigt att stretcha sina stortår innan läggdags!

Teamwork med min man!

Men ibland var TV:n lite mer intressant! Haha!

Tillslut fick vi ihop det!

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
<<< November 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards