Alla inlägg den 9 november 2021

Av Helena Häll - 9 november 2021 21:59

Idag började dagen med att bilen inte startade.. Jahopp! (De var förövrigt den nya stora bilen med) och den lilla gick inte igenom besiktningen? så nu har vi.. Ne precis.. ingen fullt fungerande bil! Ja men kändes som en bra start det här! Nu kan dagen bara bli bättre!

Åh ja, några större missöden råkade jag inte utför och kunde ta mamma o pappas bil till jobbet, sen på vägen hem kunde jag hämta massa ny medicin på apoteket till barnen, plus ett paket med nya kläder (inte från apoteket då, utan postutlämningen). Sen försökte vi få bilen att starta igen när jag kom hem men icke! Så då ringde vi bilfirman vi köpte den av, så de kommer förbi och slår en kik på den imon när jag är på jobbet! Vilken service! Hoppas bara det inte något större fel på den! Som tröst satte jag mig och pusslade lite på mitt pussel efter barnen somnat och det går framåt minsann! Hejja mig!

#bilenärsönder #pussla #wasgij #wasgijpussel #pseudotvillingar #nyakläder #hm #matchandeoutfits #

Det går framåt! Och då har jag ju inget motiv att pussla efter heller, utan framtiden av bilden på kartongen!

Nya matchade outfits till mina barn!

En blus till mig!

Och en vanlig grå tröja till mig! Skönt i vinter!

Elliot sover på tvären dagen till ära..

..medan Max somnade vid matbordet istället!

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
<<< November 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards