Direktlänk till inlägg 27 april 2015

Besvikenheten blir jävlar anama!

Av Helena Häll - 27 april 2015 22:51

Ja jag har blivit så besviken. Min kompis har promotat företaget world of shape och deras tränings och kost program. Jag har vart lite tveksam just inför kostnadsmässigheten nu när jag köpt lägenhet och allt. Men bestämde mig tillslut för tävlingsmomentet fitnessfighten skulle passa mig. Jag blir sjukt motiverad av att tävla och kunna vinna. Är en tävlingsmänniska deluxe! Så mejlar world of shape som svarar mig att efter helgen kommer det på deras hemsida finnas mer information om fitnessfighten och anmälan till den. Hör till min förvåning när jag går in på hemsidan efter helgen och fitnessfighten inte längre finns. Det står inte ett knyst om den någonstans på hemsidan! Och de hade dessutom höjs priserna för att bli medlem i något av programmen. Förstå att jag blev mäkta besviken, när jag hade bestämt mig för att tävla bort mina kilon och att de själv dessutom svarat att de ska gå att anmäla sig efter helgen och finns det inte ens kvar!! Det finns massa andra program men de är ju inga tävlingar (mer än mot dig själv!) och det motiverar mig tyvärr inte tillräckligt! Men min jävlar anama gör det!! Blev som sagt så besviken och arg att jag minsann tyckte att höjer de priserna och tar bort de enda som lockade mig så tänker jag fan bevisa att jag kan gå ner i vikt av mig själv. Jag har ju gjort det innan! Så vad är problemet egentligen? Något måste jag ju lyckats tajta till och strama upp på en månad. Så glad i hågen gav jag mig ut på en kort intervallpass med Pw och joggning i ca 15min och sen började jag göra övningar och då börjar det.. Jag får näsblod i forsande mängder så får lägga mig ner och vila för att inte förblöda. Hehe.. Sen när jag väl hämtat mig, gjorde jag lite till övningar, sen för att få upp pulsen igen så hoppade jag lite hopprep.. Då ville Bosse vara med, han bett i hopprepet och tuggade på det, klängde och hängde i det och ville vara med och hoppa, men glömde hoppa varje gång!! Haha! Men lite till övningar fick jag gjort och det är alltid något! Det är mer än vad jag gjort de senaste månaderna. Nu ska jag bara tänka ut hur jag ska lägga upp detta på bästa sätt!

#jagkanomjagvill #besviken #jävlaranama #träning

 
 
Ingen bild

Catlover

28 april 2015 16:28

Du löser det där utmärkt på egen hand (med lite hjälp av Bosse då förstås) och utan att betala dyra pengar för det.
Eller hur? ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Helena Häll - Lördag 20 april 00:04

Jag skrev egentligen ett inlägg i onsdag, om min fiskgratäng, det försvann. Och igår somnade jag tidigt! Men nu är jag vaken och vi kom alldeles nyss hem från AW-quiz på glädje och födelsedagsfirande av Ole (Martins pappa!). Anledning till att vi qui...

Av Helena Häll - Tisdag 16 april 21:35


Idag var jag på quiz på biblioteket med Mirre, hennes man Peter och två till. Det har vi gjort tidigare också. Litteraturquiz med ett tema, idag var det filmtema! Det var roligt, men som vanligt varje gång vi är på quiz på biblioteket så förlorade vi...

Av Helena Häll - Söndag 14 april 20:24

Idag fyllde barnens kusin år! Så på eftermiddagen var vi bjudna på kalas hemma hos Martins syster med familj! Men innan det, på förmiddagen var jag först en snabbis på asecs och köpte sista presenten till Erik! (Kan dock ha glömt att de öppnar 11 på ...

Av Helena Häll - Lördag 13 april 22:28

Idag känns det som det har varit en lång dag! Vi har varit ute och lekt, tittat på två och halv film, lekt med Lego och städat och sen när barnen somnat har jag pusslat och duschat. Ja det var den dagen! Elliot som hade feber när han kom hem igår har...

Av Helena Häll - Fredag 12 april 21:36


Efter en stimmig vecka på jobbet med mycket personalbortfall, inklusive mig själv i onsdags så var det väldigt skönt med helg! Hade sett fram emot en quizkväll (som vanligt!) iom att det inte är något quiz nästa vecka. Men nä, när vi kom hem från för...

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9
10
11 12
13
14
15 16
17
18
19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29
30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards