Alla inlägg den 1 april 2015

Av Helena Häll - 1 april 2015 21:27

Ja, jag har inte blivit lurad en enda gång idag! Möjligvis om du räknar med vädergudarna då! Det var nämligen soligt idag, samtidigt som det haglade!! Usch, blä!! Första gången var inomhus på jobbet och då var det okej och titta ut på fenomenet som stod som spön i backen.. Andra gången var jag utomhus. Promenerandes till Emma och hennes bebis Tilda några kvarter bort.. Men vad spelade det för roll, det regnade pingisbollar från himlen!! Jag var blöt och mörbultad när jag kom fram sen.

Annars har det hänt roliga saker för att väga upp haglet (och rösten i källaren som höll på att ge mig hjärtklappning!! Var nog någon leksaksgrej som pratade nere källaren.. Hoppas jag..) jag har nämligen påskpysslat på jobbet, eller inte jag utan barnen! Fina glasburkar som målades vita och sattes på öron av filt och rörliga ögon, de fick även måla nos och små rosa kinder.
Sen har jag blivit bjuden på dop i maj med! Mysigt! Så nu är det dop den 30maj och sen ska jag på bröllop 13juni! Hurra, vilken vår att se fram emot! Nu är det bara en ynka dag kvar innan lyxledigheten börjar, och den arbetsdagen börjar 06,00 för mig imon! Pust!

#påskpyssel #april #hagel #aprilväder #dop #bröllop #vår

Bilden på påskpysslet blev lite mörk. Sen är det jag i hagelstormen, notera gärna hur stora de hagelkornen är som är närmast kameran. Sist är det gatan som fylldes av vita pingisbollar i mängder bara på några minuter!

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9
10
11 12
13
14
15 16
17
18
19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29
30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards