Alla inlägg den 29 april 2015

Av Helena Häll - 29 april 2015 22:23

Hej och hå i det blå! En arbetsdag kvar denna veckan och den är bara mellan 6-13! Det känns skönt! Fredag till lördag blir det Göteborg och hälsa på Cattis lillebror Markus! Annars ska jag njuta av ledigheten. Just nu njuter jag av en snusande Bosse på fönsterbläcket och jag nerkrypen och nyduschad under täcket! Jag gick bara 20min idag på min träning.. Sen sov jag 40min efter det.. (Det var en sån dag idag!) så nu på kvällen hoppade jag lite hopprep och gjorde fyra styrkeövningar istället! Så har jag iallafall gjort något idag! Något är alltid bättre än ingenting. Har dock vart hungrig idag.. Var soppa till lunch på jobbet.. Men har ändå klarat dagen bra med maten och ätit mindre, tuggat mer och stressat mindre, precis som igår!

Men sen kommer vi till kissandet, det är där den enväldiga första vaktgeneralen kommer in i bilden! Det vill säga Bosse!! Jag tror han kan vara lite smått bitter på mig att han inte får bada i toalettstolen.. Och ger därför igen med att ockupera och hålla vakt över toalettstolen så att jag inte heller minsann ska få använda den..

Vaktgeneralen vaktar sin toalettstol!

Sen somnade vaktgeneralen... Det var tur att jag redan hade kissat!

#träning #dag2 #bosse #katt #vaktgeneralen #toalettstol #kissepaus

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9
10
11 12
13
14
15 16
17
18
19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29
30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards