Alla inlägg den 14 november 2021

Av Helena Häll - 14 november 2021 21:23

Idag firar vi farsdag! Så på morgon fick martin lite faradagspresenter. Han fick en vodka och lite lotter! Haha! Så generöst av hans barn att handla på systemet åt han! (Jag slapp visa leg förövrigt! Sjukt nöjd!) det beror nog på att jag ser ut precis som jag känner mig, som en sjukt sliten tvåbarns-morsa! Vilken tur att barnen har världens bästa pappa, nu när deras mamma mår ungefär som ett utsketet äpple! Barnen kunde inte ha en bättre pappa och jag kunde inte ha en bättre man! Nu brukar jag hylla han varje dag här hemma (inte bara idag!) men det hör ju bara han, så idag får även ni höra en liten hyllning till mannen som kan gå mig på nerverna men som ändå likt förbannat är den bästa som gått i ett par skor och han gör mig lycklig ända in i benmärgen! Och förtillfället är Martin även barnens störta idol! Okej, ja jag duger ibland men är pappa där är det pappa som gäller!

Även våra pappor fick sig liten presenter, Martins pappa fick lite dricka och min pappa en kopp och lite lotter! Och vi fick middag på köpet! Bra deal!

Efter vi kommit hem från middagen hos mamma o pappa så sövdes barnen, (som numer gråter hysteriskt om deras pappa inte nattar dom). Sen pusslade jag färdigt mitt pussel! Hurra! En vecka tog det att pussla fram bilden som jag inte visste hur den skulle se ut. Jag lägger in bild här nedan så vill ni pussla det, så titta inte på den bilden får då spoilar jag hur motivet ska se ut! Nu ska jag strax dråsa i säng och sova imon ska jag vara hemma från jobbet och vila. Så jag förhoppningvis kan bli piggare igen tills jag ska byta avdelning på jobbet! Som jag längtar tills dess! Men just nu är jag bara konstant trött och så sliten att jag hade behövt vila i flera år! Hahaha! Men det har vi inte tid med nu!

#farsdag #utmattad #sliten #pussel #wasgij #wasgijpussel #destinyno8

Världens bästa pappa!

Presenten till min pappa!

Max äter middag hos sin mormor och morfar!

Så här såg före-bilden ut, och så skulle man pussla framtiden av samma bild!

Och så här blev det! Mycket nöjd blev jag!

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
<<< November 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards