Alla inlägg den 28 november 2021

Av Helena Häll - 28 november 2021 20:09

Idag är det då första advent! Galet vad tiden går fort, snart är det bara december kvar av det här året. Kanske dags att börja utvärdera och fundera på vad man har gjort. Jag började så storslaget med min 12 saker att göra 2021 (en sak i månaden). Ja jo det gick ju bra till en början. Sen gick det utför! Hahaha! Tur att man hunnit med något annat då, som idag till exempel när min moster och morbror råkar vara i jönköping, samtidigt som min kusin och hans tjej är i jönköping! För att förtydliga då, så är kusinen barn till den andra mostern (och inte de som var här) så nu fick vi lite influenser av alla grenar på mammas sida. Och mina svärföräldrar.. som skulle hjälpa oss med vinterdäcken och dök lägligt upp till fikat! Så vi fikade utomhus då mina barn är i slutskedet av sina svinkoppor och min pappa egentligen är lite sjuk. Men det gick så bra så! Lite kallt tillslut men mycket trevligt! Kul att se alla igen! Vi kom på att min kusin inte ens har träffat Eje än.. så det var ett tag sen vi såg nu! Men nu får vi hoppas det blir lite mer framöver om pandemin släpper någon gång! Nu när vi faktiskt har en stor bil kan vi ju åka på roadtrip land och rike runt! Åh va trevligt det skulle vara!

Här är mina två fikasugna barn!

Vinterfika!

Min kusin Oscar och hans Natalie!

Pepparkaka är gott!

Max åt massa pepparkakor?

Sen somnade han i soffan.. han som aldrig sover middag längre!

Sen möblerade han om bland adventsljusen..

Men tillslut kunde vi njuta av vår adventsljusstake! (I rätt ordning)

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
<<< November 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards