Alla inlägg den 8 november 2021

Av Helena Häll - 8 november 2021 21:20

Idag har en ny epok startat i vår familj! (Eller ja nästan iallafall) Elliot har börjat på förskolan!! Herregud! Vad har tiden tagit vägen!? När blev han så stor vår lilla lillebror? Nästan 16 månader gammal gjorde han så sin debut på förskolan, en hel timme var han där och han älskade det! Han hade vart så glad sa Martin över att han äntligen fick komma in och leka lite! Han har ju annars bara varit med och hämtat och lämnat Max där i ett års tid! Men nu var det äntligen hans tur! Martin sa även att han var arg som en bi när han skulle gå hem! Och gallskrek och ville minsann inte lämna den roliga förskolan. Tur att han ska dit imon också. Får se hur kul de tycker de är sen när de ska gå heltid! Jag fick lite ångest över deras långa dagar och då jobbar jag inte ens 100% utan bara 80, men pendlar ju en bit till och från jobbet också. Men det blir nog bra, vi tar en dag i taget och det här var den första!

#förstadagenpåförskolan #förskola #premiär #inskolning #lillebror

Kom nu Eje här är förskolan! (Det sa han givetvis inte iom att han inte pratar så mycket men han kunde ha sagt om han hade varit en mångordig talare!)

En mycket glad och nöjd Elliot!

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
<<< November 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards