Alla inlägg den 3 november 2021

Av Helena Häll - 3 november 2021 22:04

Tjoho! Hörni jag är ledig resten av veckan. Har aldrig varit ledig på ett veckolångt lov förr. När man inte hade barn var jag ledig på sommarn och julen (om man hade tur). Men nu fick jag två dagars ledigt! Imorgon väntar begravningen av Martins farfar men på fredag ska vi umgås hemma allihopa för sen på måndag börjar Elliot förskolan! Galet vad tiden går fort!

Idag har jag slutat tidigt och när jag kom hem var martin och besiktigade den lilla bilen och mycket riktigt gick den inte igenom precis som jag trodde, så nu måste vi kolla upp vad de kostar eller om vi lika väl får köpa en ny bil. Suck! Annars har jag varit på asecs en snabbis och köpt lite presenter. Herregud vad stort det börjar bli! Skulle behöva en hel dag bara att gå och strosa där och kolla i alla affärer! Men det får vi ta en annan dag för det kan lätt bli dyrt annars!

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
<<< November 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards