Alla inlägg den 20 maj 2023

Av Helena Häll - 20 maj 2023 23:27

Nu är jag där igen! Semestermode är redan på verkar det som då vi inte går och lägger oss i tid överhuvudtaget! Men nu ligger vi nedbäddade både jag och martin och håller tummarna att barnen inte vaknar innan 06.00 imorgon!
Annars idag har vi varit ute mycket. På förmiddagen var vi hos Martins mamma och fixade med en ny telefon till Martin. Sen lekte vi utomhus vid lekplatsen vid vätterstranden och kastar sten i vattnet. Efter lunch tog jag en tupplur i soffan innan vi gick ut igen, denna gången mot Hamnparkens lekplats. På vägen fastnade vi dock hos barnens kusins farmor Karin. (Martins systers svärmor!) de hade släktsammankomst i trädgården så vi blev inbjudna! Och även om Max var lite överallt så pass att jag och Martin var lite svettiga ett tag, så sa han när vi gick därifrån. Mamma, det var roligt hos Karin! Naww! Då gick vi hem och köpte pizza innan barnen slocknade!

Jag fixar frukost säger Max!

Vätterstranden

Eje vilar i hängmattan!

Innan han tränar på att hålla upp sig själv!

Elliot och Elsa!

Mitt nya pussel!

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards