Alla inlägg den 2 maj 2023

Av Helena Häll - 2 maj 2023 22:15

Idag jobbade jag till 16.15, eller ja, jag åkte strax efter tjugo över från jobbet! Och som alltid vid den tiden så tog det hundra år att komma hem. Men hämtade barnen och vi gick hem och åt rester till middag och frukt till efterrätt! Sedan kom min mamma och bytte av mig för jag skulle gå på temaquiz på stadsbiblioteket. Det var tema resor och det var faktiskt ganska roligt, för denna gången var det lite lättare frågor än sist. Men det hjälpte ju oss inte för det, vi vann inte denna gången heller! Typiskt! Men men! Vi tar nya tag nästa gång!

Efter quizet var jag förbi postutlämningen! För äntligen har det kommit, mitt vandringspussel! Nu har dock pusslet haft semester weekendhelg på Nässjö postterminal! Hahaha! Alltså det har varit så långsamt på att behaga dyka upp! Det var en vecka sedan hon skickade det! Och idag kunde jag som sagt hämta ut det! Tjoho! Det är 500 bitar med ett Ugglemotiv! Det ska nog gå hyfsat snabbt får vi hoppas. Nu är iallafall alla bitar sorterade. Och stora delar av ramen är klar! Hejja mig!!

Nu är det här!!

Motivet

Sortering av bitar!

Vi tog några nachochips och åt till kvällsmat!

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards