Alla inlägg den 26 maj 2023

Av Helena Häll - 26 maj 2023 22:57

Igår öppnade jag appen för att skriva ett nytt inlägg. Sen somnade jag. Hahaha! Det har varit som en röd tråd hela veckan. Jag är dödstrött på kvällarna! Och givetvis ska jag blogga just när jag är som tröttast. Men nu ska jag försöka hålla mig vaken så jag iallafall hinner posta inlägget först!

Iom att jag inte vet när jag skrev sist eftersom jag bara somnar så får jag väl checka av idag! Har arbetat min sista sena fredag den här terminen! Min nästa sena fredag ligger på midsommar och då är vi ändå lediga! Men solen sken så dagens spenderades mest ute på jobbet. Sedan var det quizfinal, vi förlorade på utslagsfråga. Typiskt! Men Martin och några till va med på finalen för det andra quizet, då vann de den finalen istället! Jag åkte hem sövde barn genom att läsa skönheten och odjuret och Robin Hood! Sedan kollade jag på masked Singer finalen medan jag slog i de sista paketen till Max. För imorgon ska vi fira hans födelsedag, fast han egentligen fyller på måndag!

Vi vann serien! (Även om vi förlorande finalen!)

Prepp inför kalaset imorgon!

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards