Alla inlägg den 3 maj 2023

Av Helena Häll - 3 maj 2023 21:55

Veckan bara springer på (kanske för vi var lediga i måndags!). Så idag är det redan onsdag, även om jag för en stund trodde det faktiskt var torsdag idag! Hahaha! Men idag har det varit varmt och härligt så vi har varit ute mycket på jobbet, vilket resulterar i att man är väldigt trött! (Det var även barnen idag!). Men morgonen började med att alla andra (utom jag!) tog lite sovmorgon! Så jag var uppe helt själv, vet inte när det hände senast! Men njöt av en kopp kaffe i ensamhet innan barnen fick upp och jag skulle åka och jobba sen!

Efter jobbet var det lasange till middag i vårt hem och barnen åt med god aptit innan de slocknade när Martin kom hem från jobbet! Då började pussla mitt vandringspussel. Hoppas på att bli klar redan imorgon. När man Martin fick se det sa han; va bara 500 bitar, har du blivit amatör igen! Hahaha! Men det var ganska svårpusslat ändå för bitarna föll isär hela tiden och de gick inte flytta alls för då fölg typ hela pusslet iväg! Skit jobbigt! Skönt att det snart är färdigt då!

Morgonkaffe i ensamhet!

Onsdagsfika på jobbet!

Pusslet börjar ta sig!

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards