Alla inlägg den 18 maj 2023

Av Helena Häll - 18 maj 2023 23:19

Detta moderna fenomen som förkortas TBT! Är att man på torsdagar kollar tillbaka i sitt egna lilla arkiv för att belysa något härligt minne! (Men minnet behöver ju inte komma från en torsdag!). Detta minnet är dock från en lördag! Men som sägs så är det verkligen en tbt, för idag för exakt 10 år sedan, den 18 maj 2013 var vi på Eurovisionsfinalen i Malmö! Så coolt! Ett verkligt minne för livet! Det är ett av mitt livs stora höjdpunkter (ja jag har fått två barn också!) men att få gå på en eurovisionfinsl när man är ett fan, det är stort! Det var ju efter Loreens vinst sist, så är väl dags att vi går iår igen!

Annars idag har vi vart ute 2h på förmiddagen och 2h på eftermiddagen och däremellan varit helt slut! Men jag får försöka vila upp mig lite nu när jag är ledig! Men lättare sagt än gjort med två huliganer till barn! Hua!

10 år sedan idag! #tbt #eurovision

Vi började dagen med att Elliot letade fågelbajsar med sin kikare!

Sen var vi i stadsparken och åkte rutschkana!!

Och kollade på viltgående påfåglar!

Och avslutades med omplantering av tomaterna. Dvs till jorden tog slut så jag får vänta med resten av dem!

Fem små tomater! Hoppas de överlever ute nu!

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards