Alla inlägg den 7 maj 2023

Av Helena Häll - 7 maj 2023 19:49

Idag vaknade vi utan barn hemma! De sov ju hos farmor och farfar! Så tog på mig mina nya gröna träningsbyxor och städade och plockade iordning och tvättade. Sen hämtade vi upp barnen och åkte till landet. Där var även farmor och farfar, Jonas och Kicki och Arne och Lisbet. Så vi jobbade på! Barnen vattnade blommor och samlade kottar och åt korv med bröd! Sen cyklade de också och åkte bobbycar. När vi åkte hem så somnade de givetvis och är nu de mest svårsövda barnen i Jönköping! Suck! Men vi kämpar på här! Så hoppas vi att de somnat före jag gör det! Men det är nog tveksamt om jag ska vara ärligt!

Mina nya gröna byxor är på!

Mot landet!

Hejja!!

Lära sig cykla är svårt!

Sedan var det dags för korvlunch!

Hej hej!

Därifrån kommer kottarna!

Max Vattnar blommor

Elliot vattnade också!

Sen när vi kom hem grillade vi fläskfilé och åt potatisgratäng!

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards