Alla inlägg den 29 maj 2023

Av Helena Häll - 29 maj 2023 22:06

Idag fyller han 4 år, vårt lilla yrväder! Tiden går så fort! Vi firade han på morgonen med skönsång och paket på sängen! Han var så nöjd så! Och innan jag åkte till jobbet hade vi byggt både spidermanbil av Lego och läst två nya böcker! Sedan har vi jobbat kväll både jag och Martin. Jag hade sommarsvslutning så mormor fick hämta barnen, sedan fick farfar ta över, sedan kom Martin hem och jag kom hem sist, då hade de redan somnat! Men han har haft en bra födelsedag idag, han fick bjuda på frukt på förskolan och va så stolt! Och sen har han ju blivit firad hela helgen också! Så imorgon får vi nog ta ner alla dekorationer för nu är det 7 veckor kvar till nästa födelsedag, lillebrors 3-års dag!

Max läser på sitt kort!

Spider-Man lego!

Hurra hurra för Max!

En övertaggad lillebror! Bara sju veckor kvar nu!

Elliot lekte lite kurragömma på morgonkvisten också!

Sommarfest på jobbet! Kycklingwrap! Supergod!

Efterrätt!

Tårta idag också!

Även för lillebror!

Paket med nya shorts fick de också!

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards