Alla inlägg den 10 maj 2023

Av Helena Häll - 10 maj 2023 21:54

Ja nu när jag och Martin aldrig spelar spel längre (så tråkigt att vinintresse gör det!) så behöver jag ju ett substitut! Min äldsta son! Nu kan han ju inte spela de mest avancerade spelen som vi har, men tänkte vi skulle testa iallafall! Hittade balkongspelet i deras garderob! Tänkte att detta kan vi ändå testa! Det gick hur bra som helst. Jag behövde inte ens förklara några regler (undra om han spelat det på förskolan). Men vi slog tärningen varannan gång och samlade ballongerna och han blev inte ens arg när jag vann. Utan han var lika nöjd för det! Så funderar på om jag ska leta fram några fler barnspel i källaren! Så kul hade vi! Sen skulle även lillebror vara med tyckte han. Då blev det lite värre iom att Elliot är lite yngre och inte riktigt förstår det där med spelregler och turtagning! Men när hela familjen spelade gick det lite bättre! Men som sagt, nu får jag gå på jakt efter nya spel vi kan spela ihop!

Spel!!

Hela familjen är samlad och spelar!

Vårt spel vi spelade!

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards