Alla inlägg den 23 februari 2023

Av Helena Häll - 23 februari 2023 21:54

Torsdag och vi hade utflykt på schemat idag! Vilket gjorde att barnen var som små ljus hela eftermiddagen enda fram till vi kom hem igen. Då bröt det samman med full kraft! Men vi fokuserar på det trevliga! Vi gick hem tillsammans och sen packade vi en väska och kollade färdigt på skidorna (längd-vm!) Ja men Sverige tog en trippel (till och med en fyrdubbel men Linn blev ju utan medalj!). Men ändå! Guld, silver och brons till Sverige check på den! Sen åkte vi och hämtade upp barnens farmor (Martins mamma) från hennes jobb för att sedan åka och hälsa på Arne och Lisbeth! Där åt vi medhavd mat och fikade och umgicks innan vi åkte hemåt igen. Allt fram till att vi skulle gå in genom ytterdörren hemma sen gick som en dans! Och vad trodde jag egentligen att jag skulle lyckas med?! Nä precis men de hann ju inte vara arga lika länge som igår, alltid något positivt! Nu väntar läggdags och veckans sista arbetsdag!

#torsdag #kämpa #pseudotvillingar #småbarnsförälder

På väg hem från förskolan!

Sverige vann alla vm medaljer i damernas sprint!

Mat hos Arne och Lisbeth!

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18 19
20 21
22
23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards