Alla inlägg den 21 februari 2023

Av Helena Häll - 21 februari 2023 20:45

Idag är det högtidsdag gånger två hos oss! Martin älskar semlor (han börjar typ i november!) och sen äter han i mängder! Men idag är ändå en helig dag för semleälskare! Självaste Fettisdagen! Den andra högtidsdagen vi firar idag är att bokrean äntligen börjar (Det var min högtidsdag om någon undrade!!). Jag har varit på Ica maxi och på Akademibokhandeln och shoppat. Martin jobbade ju kväll så när han kom hem vid sju så bytes vi av och jag åkte upp till Asecs som stänger 20.00 och shoppade! Jag borde vara på asecs oftare på kvällarna det var knappt ingen där alls! Sååå skönt! Parkering var det inga problem att få heller! Riktig lyx!

Så vilka fynd gjordes då, jo! Jag fick fyra nya böcker att läsa och en målarbok och barnen fick fyra nya böcker att läsa och en målarbok och Martin fick inget alls! (Förutom en semla av mig och en av jobbet!). Och jag betalade 590kr sammanlagt för alla tio böcker! Om jag hade betalt ordinariepris för allt hade betalt ca 1650kr så en bit över 1000krs rabatt får väl ses som en god investering i min bokhylla! Bokfynden för året följer här nedan;

#bokrea #böcker #läsa #läsmål #bokmål #fettisdagen #semla #högtidsdag

Och dagens semla!!

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18 19
20 21
22
23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards