Alla inlägg den 7 februari 2023

Av Helena Häll - 7 februari 2023 22:40

Herregud vad klockan blev mycket idag (igen) men som Alfons Åberg så skulle jag bara. Bara lyssna klart på min ljudbok, februaris första. Takten på läsandet/lyssnandet av ljudbok har droppat drastiskt sen jag började jobba mer och barnen dessutom har varit sjuka. Medan jag lyssnade så pusslade jag på mitt pussel, som jag glömde ta kort på idag igen. Hahaha! Snart kommer ni inte få se förens det är färdigt! Men på tal om pussel så har jag idag fått hem fyra (fem) nya pussel jag köpt! Två stycken som jag budade hem på tradera, den ena med 2000 bitar och de andra med 1500 bitar. Sedan var min mamma på Ullared och köpte två nya. Det ena ett dubbelpussel, två i ett, på 1000 bitar var. Plus ett wasagi pussel på 1000 bitar. Hurra så roligt! Sen beställde jag faktiskt två pussel på rea idag med. Så nu har jag några stycken på lager som jag kan ta till iom att förrådet höll på att sina. En bra shoppingdag helt enkelt!

Mitt traderafynd!

Mitt andra traderafynd!

2 i 1 pusslet, med Jan van Haasteren motiv!

Mitt nya wasgij pussel

Kolla här, det har hänt igen! Vi har omedvetet valt samma strumpor igen. Och samma par som sist också!

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18 19
20 21
22
23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards