Alla inlägg den 13 februari 2023

Av Helena Häll - 13 februari 2023 21:34

Idag har det varit toppen väder! Sol och varmt och helt underbart eller ja så varmt som de kan bli i februari! Men det var så härligt att jag passade på att ställa ut tvätten på balkongen i solen! Ett riktigt vårtecken!
Barnen har annars fått vara hemma en extra dag idag som jag och Martin delat på, så jag jobbade på eftermiddagen! Men imorgon blir det som vanligt igen! Barnen ska gå på föris och vi ska till jobbet! Kors i taket det är ju ändå vabruari, så kan undra hur länge det håller i sig. Till middag åt hem hemmagjorda burgare och barnen vill äta dem i bröd precis som vi! Så då lägger vi dem i varsitt kaffefilter och så är det lättare att hålla burgaren utan att spilla! Dagens tips till er där ute! Nu ska jag sova, är dödstrött idag!

Tvätten torkar i solskenet!

Elliot äter hamburgare i pyjamas!!

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18 19
20 21
22
23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards