Alla inlägg den 8 februari 2023

Av Helena Häll - 8 februari 2023 22:41

Idag kom mitt andra paket med pussel på två dagar. Jag berättade ju att jag beställt två pussel till så jag har att göra nu framåt ett tag! Det gick så fort att få leveransen också! Så blev så glad! Jag har dessutom redan kollat ut flera alternativ till böcker jag vill kölapp bokrean som snart infaller! Iår funderar jag på om jag ska förbeställa någon böcker eller om jag ska ta det på plats! Men det återstår att se iom att det är dryga två veckor kvar tills dess.
Annars idag har vi arbetat i skift jag och Martin. Jag på förmiddagen, han kväll! Så barnen har fått vara hemma. Vi börjar se ljuset i tunneln på att de börjar friskna till igen! Så jag och barnen har typ slappat i soffan hela kvällen tills Martin kom hem. Ja för undantaget när Elliot och jag gjorde stuvade makaroner och köttbullar!

En annan sak jag helst vill glömma lite idag var Sveriges start på skidskytte vm. Mixstafetten och på sista sträckan så sköt Sverige tre straffrundor! Det är så man kan gråta! Måtte det bli bättre i nästa lopp!

Mitt nya pussel! 2000 bitar!!

Mitt nya 1000bitars pussel! Altarväggen i Sixtinska kapellet! Där har jag varit och sett denna vägg!!

Mitt nuvarande pussel som jag i flera dagar glömt bort att jag ska ta kort på så nu dåres hur långt jag hunnit!

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18 19
20 21
22
23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards