Alla inlägg den 28 december 2022

Av Helena Häll - 28 december 2022 22:52

Nu börjar ju året så småningom lida mot sitt slut och det är dags att summera årets alla bravader!! Idag får ni dock ingen summering av året utan mer av dagen som gått. Idag var vi nämligen ute i nästan två timmar. I ösregn! Jag var blöt genom allt när vi kom hem! Men det var för vi tog en ordentlig promenad med vagnen och när vi gör det har barnen ett mål i sikte! Åka hiss! Hahahaha! Ja men så är det, även om vi stannar vid lekplatsen så är åkandet av hiss det bästa för dem. Och det är hissen som går över järnvägsspåren vid stationen. Upp, över bron och sen hiss ner igen! Annars har vi tagit det lugnt idag. Barnen har faktiskt haft en ganska lång stund där de verkligen lekte med varandra! Så roligt!! Hoppas det blir och längre sånna stunder framöver. Annars har jag när barnen somnat börjat på en pussel. (Sorterade bitarna igår) men började sätta ihop det idag. Men hujeda mig, 2000bitar är många bitar! Men får ta det successivt, tur att jag har en pusselmatta! Så nu är allt inrullat igen och jag är redo för sängen!

En blöt promenad!

Åka hiss!

Vår toalett såg ut som narnias garderob när vi kom hem!

Ramen och en liten bit till har jag pusslat!

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14 15 16 17 18
19 20
21
22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards