Alla inlägg den 4 december 2022

Av Helena Häll - 4 december 2022 22:12

Idag har vi på eftermiddagen hälsat på Martins mormor och morfar. Och till barnens stora glädje fick vi också fika! Så hela kvällen har barnen berättat om och om igen att de varit hos Arne och Lisbeth och ätit bulle. Max mun går ju i ett numer men även Elliot börjar ta sig och ibland kommer det till och med fyraords-meningar! Men mest är det två och tre ord i en följd. Max har 350 tusen ord i följd! (Så känns det iallafall ibland, Hahahaha!).
Annars har vi mest tagit det lugnt och varit ute i snålblåsten och lekt (idag blåste det snorkallt!) men sen som sagt spenderade vi hela eftermiddagen hos de gamle! Innan vi åkte hem och stekte falukorv och makaroner! Sicken söndagsmiddag! Nu har jag sett England slå ut Senegal ur VM så nu blir det sängen för mig och ladda inför en jobbdag full med möten!

Fika hos gammelmormor och gammelmorfar!

Utelek i pallkragar! (Vi odlar barn!)

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14 15 16 17 18
19 20
21
22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards