Alla inlägg den 27 december 2022

Av Helena Häll - 27 december 2022 22:36

Efter en intensiv julhelg har jag och Martin idag haft en eftermiddag och kväll bara för oss två! Vi har varit på relaxen på rosenlundsbadet och badat i varma pooler, masagepooler osv. Och jag har fått massage också! Det var två presentkort vi haft i vår ägo i tusen år ungefär! Vi har fått dessa förlängda några gånger pga barnafödande och pandemi osv. Men nu så, äntligen! Och lite folk var det också, så skönt! Vi var nästan ensamma i slutet! Var dock lite blandade känslor att vara tillbaka på badhuset eftersom det slutade lite olycksaligt förra gången vi var där! Max vurpa och huvudskada och hans påföljande jack han har i pannan. Men nu var vi ju utan barn och hade bara varandra att hålla koll på! Efter 3h av relax och massage så gjorde vi oss iordning för ett restaurangbesök. Och inomhus med att det är tisdag så blev det ett besök på blackstone. På tisdagar får man nämligen gratis efterätt på köpet! Så vi stekte vårt eget kött sen åt vi chokladbomb till efterätt och nu är jag så mätt att jag nästan spyr! Så nu väntar sängen och jag lär somna innan jag ens ha lagt huvudet på kudden. Och imorgon, ja imorgon väntar en ledig dag utan en ända inbokad grej! Tjoho!

En bild från morgonens promenad!

Tjoho! Relaxen!

Kalldusch!

Massagepoolen!

Bastubesök!

Menyn läses!

Köttfest!!

Mumsig efterätt!

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14 15 16 17 18
19 20
21
22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards