Alla inlägg den 14 december 2022

Av Helena Häll - 14 december 2022 20:54

Igår fick vi de första julkorten (om man inte räknar med Arne o Lisbeths kombinerade tack för guldbröllopsfirandet och julkort). Men våra egna julkort hade inte ens dykt upp än. Jag har alltså beställt dem och väntat och väntat och väntat. Det kändes så iallafall. Men så kollade jag i postnords app. Ja då står det att de i princip att de varit och vänt på ICAs utlämning i Jönköping och sen varit i Malmö och jag vet inte allt. Här är något lurt tänkte jag! Gick till Ica och mycket riktigt våra julkort har legat där på Ica och väntat sen i torsdags förra veckan! Hoppsan sa ja! Bra jobbat med den förvirringen! Sen var väl kvaliten på fotona på barnen inte av yppersta världsklass. Jag skyller på att mina barn inte står still när man ska fotografera dem och att min telefon är sönder (mina kollegor brukar säga att mina snapchats är med ett dimmigt lördagsfyllefilter på! Hahaha!) det är bra jobbat för en småbarnsmorsa som knappt aldrig dricker längre!
Men i vilket fall, medan våra hostiga barn kollade på Paw Patrol efter middagen så skrev jag alla våra kuvert med julkorten och vips, nu är de redo att skickas! Bara frimärken kvar! Sen kommer dom!!

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14 15 16 17 18
19 20
21
22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards