Alla inlägg den 1 december 2022

Av Helena Häll - 1 december 2022 20:49

Idag har jag fått min bok jag beställde till mig själv. Kristina Ohlssons nya deckare om August Strindberg, skuggläge heter den! Jag blev taggad att börja läsa nu! Men jag har ju börjat på kastnajemannen (för andra eller tredje gången) men vet inte jag fastnar inte riktigt i den. Sen har läsningen avtagit lite det senaste iom fotbolls-VM. På kvällarna när barnen somnat brukar jag se den sista matchen i VM innan jag slocknar! (Fast idag ska jag vara glad om jag är vaken matchen ut!). Men någon annan sport jag lyckades se idag var skidskytte! Alltså vilken start på säsongen! 3 av 4 lopp har Sverige vunnit! Tjoho!

Annars idag har jag druckit glögg på jobbet och läst Pinos vinterbok. Och på jobbet har vi snö! Och hemma i stan har vi bara regn och mörker. Men efter förskolan idag tog barnen och jag en promenad och kollade på bilar och bussar. Och gick på gång och cykelbro hem, och där uppe stod de en halv evighet och kollade på bilar innan vi gick hemåt! Men de va så söta mina barn och de gick och höll mig i handen hela promenaden runt! Alla var glada och nöjda! Så trevligt när det är så! Men nu så ska jag nog packa ihop för mig, en halvlek höll jag idag! Godnatt!

#KristinaOhlsson #Skuggläge #deckare #AugustStrindberg #läsa #glögg #promenad #fotbollsvm

Min nya bok!

Promenad med mina barn! (Som måste läsa på alla elcentraler!)

Uppe på bron och kollar på trafiken!

Dagens glögg! Säsongens första!

Skidskyttevinst!

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14 15 16 17 18
19 20
21
22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards