Alla inlägg den 18 december 2022

Av Helena Häll - 18 december 2022 21:23

Ja hör och häpna, det är ju galet när man tänker efter! Att se VM-finalen i fotboll är en sommarsemestersyssla! Nog för att vi är lediga idag också (det är ju söndag!). Men att de går av stapeln 18 december, det är galet! Men vilken match! Det var högklassig fotboll och märkta spännande ända till straffavgörandet! Och där fick han äntligen sitt VM-guld den gode Messi! Grattis Argentina, det var ni värda!

Annars idag har vi vart ute på promenad, varit och köpt lite julklappar, kollat på fotboll och bara tagit det lugnt! Imorgon väntar vardagen igen, den sista spurten innan julledigheten! Sen ska vi njuta i två veckor tillsammans! Ska försöka komma ikapp lite med allt runt omkring också eller så är det precis det som jag inte ska! Utan att bara njuta av att vara ledig. I vilket fall ska jag försöka sammanfatta årets som gått, men det får vänta för nu väntar sängen! Tjipp hej!

Barnen hittade vårt gömställe av pepparkakorna idag!! Typiskt!

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14 15 16 17 18
19 20
21
22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards