Alla inlägg den 19 december 2022

Av Helena Häll - 19 december 2022 21:41

Idag var jag tillbaka på jobbet och nedräkningen inför jul har startat, nu tre dagar kvar för mig! För Martin och barnen bara två! Efter jag kom hem från jobbet lagade vi lasange för sedan efter middagen göra ett ärende ner till biblioteket. Jag lånade en bok om släktforskning nämligen. Typ som en handbok för hur man släktforskar bäst. Och hur man söker på effektivt sätt i arkiv digitals atkiv bäst. Återstår att se om den kan komma med något matnyttigt som jag redan inte vet! Men den var iallafall lättläst, jag smygbörjade i den redan nu. Så det återstår att se.
Sen när vi skulle gå och sova så hittade jag min blomma på golvet i en hög. Jag frågade barnen vem som vält ut den. Elliot svarade glatt, Eje! Ja det hade jag med gissat på att det var han. Men nu erkände han det själv och han lät väldigt stolt också! Sketungen! Men vi fick iallafall sovrumsgolvet dammsuget för tredje gången på tre dagar! Alltid något!

Boken jag lånade på biblioteket!

Min blomma hade gjort en störtdykning ner i golvet!

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14 15 16 17 18
19 20
21
22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards