Alla inlägg den 17 december 2022

Av Helena Häll - 17 december 2022 23:34

Jo men vad gör normala människor på en lördag kväll, ja inte släktforskar de skulle jag tro! Men mitt 100-åriga inre fick igång det rejält idag och jag hittade en halvsyster till morfars morfar (Tror det blev rätt nu). Och sen blir jag ju helt galen och kan inte sluta. Och vips så blir klockan halv tolv! Men nu är det ju ändå lördag! Men ändå, jag är inte gjord för att vara uppe så här länge längre! Så nu får jag ta min nördsjäl och gå och lägga mig!

Annars idag har jag fått hjälp (och själp) av den här nissen idag. Han är samtidigt urgullig och helt rabiat! Han är i den fantastiska trotsåldern som gör föräldrarna gråhåriga på alla hårstrån!

Vi har även ätit pizza! Och äntligen fick jag lov att köpa en tre kronor! Mumma! Jag blev överlycklig (och proppmätt!)

Jag har även börjat (eller fortsatt, hur man nu ser det) att slå in julklappar! Idag är det en vecka kvar! Sen smäller det!

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14 15 16 17 18
19 20
21
22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards