Alla inlägg den 30 oktober 2022

Av Helena Häll - 30 oktober 2022 21:07

Då var även denna helgen till ända. Fattar inte att det går så fort varje helg! Idag har varit en tröttsam dag för alla inblandade i familjen. Det märktes att gårdagens (trevliga) partaj satte spår i barn som vuxen. De somnade senare än vanligt och klockan skulle ställas om och hej och hå! Så kontentan, humöret har varit så pass sviktande så när vi skulle göra några ärenden innan och barnen somnade i bilen så lät vi dem sova en halvtimme var! Det var välbehövligt för alla inblandade (speciellt mina och Martins öron!) Martin skickade förövrigt en rolig bild idag till mig (se den här nedan sen) men den säger så mycket! Om inte annat så vet man att när mannen med världens längsta tålamod börjar tappa det, då är det kaos! Men förutan barnens sviktande humör har vi lyckas handla, tvätta, göra lunch, vara ute, göra ärenden, sova i bilen och Elliot har varit och lekt med mormor och morfar en sväng med! Nu har jag packat ner min skelettdräkt inför morgondagens halloweenfirande på jobbet! Nu ska jag njuta av tystnaden och läsa min bok i soffan. Undra hur länge jag lyckas hålla mig vaken!

Yeah! Han var superglad att få leka hos mormor och morfar!

Här är bilden Martin skickade till mig när barnen skrek och bölade konstant idag! Så till och med han fick nog (både en och två och tre gånger!) Snart får vi ge öronproppar åt alla grannar också!

Dagens mysterium efter tvätten. Har ju hört talas om att tvättmaskinen äter strumpor men aldrig att den krympte bara ena byxbenet? Hahaha!!

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards